Ziyaretçi Yönetim Sistemi Nedir?

business deal

Ziyaretçi yönetim sistemi bir kurumu ziyarete gelen ziyaretçilerin kuruma girişlerinden çıkışlarına kadar tüm süreçleri dijital bir şekilde yönetebilmesini sağlayan self-servis bir çözümdür. 

Argenova olarak Volvo Otomobil, Türk Telekom, Farmasi gibi firmalarda ziyaretçi süreçlerini yöneten yazılımlarımız çalışmaktadır. Ürünümüz hakkında daha detaylı bilgi alabilmek için Ziyaretçi Yönetim Sistemi isimli çözümümüzü inceleyebilirsiniz.

Ziyaretçi yönetim sisteminin kuruma sağladığı bir çok fayda vardır. Daha detaylı bilgi edinmek için Ziyaretçi Yönetim Sistemlerinin 5 Faydası başlıklı yazımızı inceleyebilirsiniz.


Ziyaretçi yönetim sistemi nasıl çalışıyor?

Bir ziyaretçi bir kuruma toplantı, iş görüşmesi, teknik destek v.b. bir çok nedenle geliyor olabilir. Bu ziyaret ve ziyaretçi bilgilerinin bir çözüm ile kayıt altına alınması, ziyaretçilerin kurum hakkında bilgilendirmesi, giriş ve çıkış süreçlerinin takip edilmesi gerekmektedir. 

Ziyaretçi yönetim yazılımı resepsiyon görevlisi tarafından kullanılarak ziyaretçi kayıtlarının yapılmasına olanak sağlar. Resepsiyon görevlisi yeni ziyaretçi kayıt ekranında ziyaretçi sorgulaması yapabilmektedir. Daha önce sistemde kayıtlı bir ziyaretçiyi tekrar tekrar girmek zorunda kalmaz. 

Bilgileri tam şekilde girilen ziyaretçi için bir ziyaretçi kartı oluşturulabilmektedir. Ziyaretçiye özel oluşturulan bu ziyaretçi kartı print edilerek ziyaretçiye verilir. Bu ziyaretçi kartı üzerinde kurum hakkında çeşitli bilgiler sunulabilir. (Acil çıkışlar, Acil Aramalar v.b.)

Ziyaretçi kurum içerisindeki ziyaretini tamamlandığında resepsiyon görevlisi ziyaretçinin çıkışını onaylar. Bu şekilde bir ziyaret başarılı şekilde tamamlanmış olur.    


Sonuç olarak

Eğer ziyaretçilerinizi düzenli şekilde karşılamak, onlara daha iyi bir deneyim sunmak istiyor iseniz ziyaretçi yönetim sistemleri ile tanışmanız önemlidir.