• Çözümlerimiz
    • Self Servis Teknolojiler
    • Mobil Teknolojiler
    • Web Teknolojileri
  • Başarı Hikayeleri
  • Değerlerimiz
  • Blog
  • İletişim
Yeni Blog: OpenAI Canvas Yeni Yapay Zeka Destekli Yazma ve Kodlama Asistanınız
logo logo
  • Çözümlerimiz
    • Self Servis Teknolojiler
    • Mobil Teknolojiler
    • Web Teknolojileri
  • Başarı Hikayeleri
  • Değerlerimiz
  • Blog
  • İletişim
  • İnsan Kaynakları Yönetimi
  • Argenova
  • Yazılım Geliştirme
  • Girişimcilik
  • Proje Yönetimi
  • Müşteri Hizmetleri
  • Teknoloji

En İyi Proje Yönetim Uygulamaları

Caner BULUT
Caner BULUT 21 Kasım 2020

Proje yönetimi yazılımı, proje yöneticilerinin projelerini verimli bir şekilde yönetmesine yardımcı olan araçlardır. 

Proje yönetim yazılımları artık daha çok SaaS tabanlı olarak sunulmaktadır, ancak isterse kurumlar bu uygulamaları kendi sunucularına kurup çalıştırabilirler. Proje yönetimi kurumlar için kritik derecede önemlidir.

Proje yönetim yazılımları, grafikler ve raporlar oluşturmak, belgeleri paylaşmak, bütçeleri izlemek, kaynakları tahsis etmek, görevleri yönetmek, projeleri planlamak ve ekiplerle iletişim kurmak için özellikler sunarlar.

Bu yazımızda en popüler 5 proje yönetim yazılımını inceleyeceğiz.

  • Asana
  • Trello
  • Wrike
  • Monday
  • Teamwork

1. Asana

Asana Proje Yönetim Sistemi

Asana, tüm dünyada geniş bir kitle tarafından kullanılan inanılmaz derecede popüler bir proje yönetim aracıdır. 

Artıları 

  • Kullanımı çok kolay bir arayüze sahiptir.
  • Sanal proje çizelgeleri ile projenizi kolayca yönetimenize yardımcı olur.
  • Slack, Google Calendar, Dropbox gibi bir çok popüler uygulama ile entegre olabilir.
  • Sürükle, bırak özellikleri ile kolay kullanılır.

Eksileri

  • Ücretsiz versiyonundaki özellikler kısıtlıdır.
  • Ekip üyeleri, bir plan üzerinde işbirliği yapmakta zorlanabilir.
  • Ağır proje yönetimi için tasarlanmamıştır.

Fiyat

  • Ücretsiz sürümü vardır.
  • Küçük ekipler için kullanıcı başına aylık 9,99 dolar (Premium Paket)
  • Daha çok özellik için, kullanıcı başına aylık 19,99 dolar (Business Paket)
  • Kurumsal paket seçenekleri için iletişime geçmek gerekir.

Kullanıcı Değerlemesi

  • G2Crowd – 4.3 / 5 (3500+ değerlendirme)
  • Capterra – 4.5 / 5 (7000+ değerlendirme

2. Trello

Trello Proje Yönetimi

Trello, günümüzde çok popüler olan basit bir Kanban proje yönetim aracıdır. Hafif, basit ve kullanımı kolaydır. Kanban proje yönetimi hakkında daha detaylı bilgi almak için Kanban Nedir ve Nasıl Uygulanır? isimli yazımızı inceleyebilirsiniz.

Görevler oluşturmak ve düzenli kalmak için panoları, listeleri ve kartları kullanır. Kullanıcılar kartlar içinde işbirliği yapabilir, dosyaları paylaşabilir ve yorum bırakabilir.

Artıları 

  • Basit, kullanıcı dostu arayüze sahiptir.
  • Kolay görev yönetimi ve zamanlama imkanı sağlar.
  • Ek işlevsellik için faydalı güçlendirmelere sahiptir.
  • Sürükle, bırak özellikleri ile kolay kullanım sunar.

Eksileri

  • Kanban görünümleri dışında görünüm yoktur.
  • Raporlama özelliği bulunmaz.
  • Karmaşık projeleri yönetemez.
  • İşlevsellik için harici entegrasyonlara dayanır.
  • Yerel Zihin haritaları, Dokümanlar ve Gantt çizelgeleri gibi gelişmiş özellikler yoktur

Fiyat

  • Ücretsiz sürümü vardır.
  • Daha çok özellik için, kullanıcı başına aylık 9,99 dolar (Business Paket)
  • Daha büyük ekipler için, kullanıcı başına aylık 20.30 dolar (Kurumsal Paket)

Kullanıcı Değerlemesi

  • G2Crowd – 4.4 / 5 (3600+ değerlendirme)
  • Capterra – 4.5 / 5 (9000+ değerlendirme)

3. Wrike

Wrike Proje Yönetimi

Wrike, proje yönetimi için ödüllü web tabanlı bir uygulamadır.

Görev yönetimi, Gantt Grafikleri, gerçek zamanlı haber akışı ve daha fazlası gibi birçok gelişmiş özellik sunar. Önemli görevleri ilerletmek ve son tarihlerin karşılandığından emin olmak için görevlere öncelik verebilirsiniz.

Artıları 

  • Kurumsal düzeyde proje yönetimi yetenekleri sunar.
  • Zaman izleme ve dosya paylaşımı gibi tonlarca yerleşik özellik bulunur.
  • Proje yöneticilerine projeleri ve ekipleri hakkında ayrıntılı bilgi veren güçlü analitiklere sahiptir.
  • Çıktıları hesaplamak için ayrıntılı raporlar ve bilgiler sunar.

Eksileri

  • Mobil uygulaması işlevsel değildir.
  • Yeni başlayanlar için kullanıcı dostu değildir. 

Fiyat

  • 5 kullanıcıya kadar ücretsiz bir sürüm sunar.
  • Gelişmiş özelliklere sahip 15 üyeye kadar ekipler için, kullanıcı başına aylık 9,80 dolar (Professional)
  • Üst düzey özelliklere sahip 200 üyeye kadar ekipler için, kullanıcı başına aylık 24,80 dolar (Business)

Kullanıcı Değerlemesi

  • G2Crowd – 4.1 / 5 (600+ değerlendirme)
  • Capterra – 4 / 5 (1300+ değerlendirme)

4. Monday

Monday Proje Yönetimi

Monday.com, görsel olarak çekici bir arayüz ve kullanışlı proje görselleştirme araçlarını sezgisel, basit bir proje yönetimi yazılımında birleştirir. Esnektir ve çalışmanızı organize etmenin şeffaf bir yolunu sunar.

Artıları

  • Açık API mimarisi, özel entegrasyonlar eklemenize olanak tanır.
  • Ayrıntılı raporlama yetenekleri sunar.
  • Serbest çalışanlar ve üçüncü taraf temsilciler ekleyebilme özelliği sunar.

Eksileri

  • Karmaşık projeleri idare edemez.
  • Ücretsiz sürümü yoktur.
  • Mobil uygulamaları yeterli değildir.

Fiyat

  • Kullanıcı başına 8 USD (Temel)
  • Kullanıcı başına 10 USD (Standart)
  • Kullanıcı başına 16 USD (Pro)
  • Daha özel çözümler sunar. (Girişim)

Kullanıcı Değerlemesi

  • G2Crowd – 4.6 / 5 (400+ değerleme)
  • Capterra – 4.5 / 5 (1600+ değerleme)

5. Teamwork

Teamwork Proje Yönetim Yazılımı

Teamwork, Ekip çalışması, şirket içi ekiplerin ve ajansların işbirliğini, görünürlüğü, hesap verebilirliği ve nihayetinde sonuçları iyileştirmesine yardımcı olan bir çalışma ve proje yönetimi yazılımıdır. Baştan sona tüm proje yaşam döngüsünü yönetmenize yardımcı olan esnek, tam özellikli bir proje yönetimi çözümüdür.

Artıları

  • Çok sayıda özelleştirilebilirlik sunar.
  • Yerel zaman çizelgelerini kullanan müşteriler için faturalandırma gibi birçok yerleşik özellik sunar.
  • Başarılı bir mobil uygulamaya sahiptirler.

Eksileri

  • Karmaşık proje yönetimiyle başa çıkamaz.
  • Ücretsiz planda pek fazla özellik sunulmamaktadır.

Fiyat

  • En fazla iki proje üzerinde çalışan en fazla beş kullanıcı için ücretsizdir.
  • Ayda 300 proje üzerinde çalışan 50'ye kadar kullanıcı + 100 GB dosya alanı için kullanıcı başına 9 USD (Pro)
  • Ayda 600 proje üzerinde çalışan en fazla 100 kullanıcı + 250 GB dosya alanı için kullanıcı başına 15 USD (Premium)
  • Ayda sınırsız proje üzerinde çalışan 100'den fazla kullanıcı + 500 GB dosya alanı için özel fiyat seçeceği (Enterprise)

Kullanıcı Değerlemesi

  • G2Crowd – 4.3 / 5 (325+ reviews)
  • Capterra – 4.5 / 5 (500+ reviews)

Sonuç Olarak

Projelerimizi ne kadar etkili yönetirsek o kadar başarılı oluruz. Bu nedenle doğru proje yönetim yazılımlarını bulup kullanmak son derece önemlidir. Hem zamandan hemde maliyetten tasarruf etmemizi sağlar.

Siz proje yönetim yazılımları hakkında ne düşünüyorsunuz, sizin favori uygulamanız hangisi?

Proje Yönetimi


Caner BULUT

Caner BULUT

Caner Bulut, Argenova'nın Kurucusu ve CEO'sudur. Yazılım geliştirme ve ürün geliştirme alanlarında deneyimlidir. Birçok başarılı projeye imza atmıştır ve teknoloji ekosistemine bilgi paylaşımıyla katkı sağlamaktan keyif almaktadır. Yoğun programına rağmen yeni bilgileri paylaşmak ve öğrenmek, ona büyük bir motivasyon kaynağı olmaktadır.

Argenova

Yenilikçi ve girişimci ruhumuz ile hareket ediyor, her işimizi değerlerimiz ışığında en doğru şekilde yapıyoruz.

Web Teknolojileri
  • Kurumsal Web Tasarım
  • E-Ticaret
  • Web Uygulamaları
  • Seo
  • Dijital Pazarlama
  • Sunucu ve Barındırma
  • Teknik Destek ve Bakım
Mobil Teknolojiler
  • IOS Uygulama Geliştirme
  • Android Uygulama Geliştirme
  • Bakım ve Teknik Destek
Self-Servis Teknolojiler
  • Ziyaretçi Yönetim Sistemi
  • Anket ve Eğitim Sistemleri
  • Toplantı Odası Bilgilendirme Ekranı
  • Multitouch Uygulamalar
  • Digital Signage
  • İnteraktif Stand Çözümleri
  • Özel Kiosk Çözümleri
  • Temizlik Kontrol Sistemi
Argenova
  • Hakkımızda
  • Blog
  • İletişim

Copyright © 2025. Argenova Teknoloji. All rights reserved.