Sağlık hizmetlerinde digital signage kullanmak hasta, ziyaretçi ve çalışan deneyimini geliştirmek için kritik araçlardan birisidir. Dijital ekranlar ile hastaların bekleme sürelerinde faydalı bilgiler sunmak, yada çok geniş hastanelerde interaktif kiosklar ile hastaların aradıkları birimleri koyalıkla bulmalarını sağlamak bu teknolojilere örnek olarak verilebilir. 

1 – Bekleme Süreleri

Hizmet kurumları genellikle yoğun yerlerdir, ve gittiğinizde beklemek durumunda kalırsınız. Bu dakikalarcada olabilir saatlercede olabilir. Açıklanmamış beklemeler, açıklanmış beklemelere göre daha uzun sürüyormuş gibi bir izlenim verir. Doğru noktalara yerleştirilecek olan digital ekranlar ile kaç kişinin sırada olduğunu ve ne kadar süre sonra içeriği alınacağı bilgisini hastalarınızla paylaşabilirsiniz. Bu ekranlar ile sadece sıra bilgisi göstermek yerine hastalara daha eğlenceli şeyler sunabilirsiniz. Çeşitli sağlık önerileri, kurum güncel bilgileri, kampanyaları yada haberler gibi.

2 – Yön Bulma

Büyük hastanelerde özellikle aranan birimi bulmak büyük bir stres haline gelebilir. Ziyaretçilerin işini kolaylaştırmak için hastane içerisinde doğru noktalara konulacak wayfinding bilgilendirme sistemleri sayesinde aranan yerler kolaylıkla bulunabilir hale getirilebilir. Wayfinding kiosklar sayesinde hastalarınız kendilerini daha güvende hissedeceklerdir. 

3 – Kampanyalar

Digital Signage sadece hastalara ve ziyaterçilere güzel bir hizmet, deneyim sunmak ile kalmaz aynı zamanda kuruma yeni kazanç fırsatları oluşturur. Digital ekranlar sayesinde ürünler, servisler ve etkinlikler hakkında ziyaretçiler bilgilendirilebilir. Ekranlar dışardan başka firmalara kiralanabilir ve ek kazanç oluşturulabilir. 

4 – Güvenlik

Sağlık kuruluşlarında olabilecek acil bir durumda ziyaretçileri bilgilendirmek için digital ekranlar büyük önem taşımaktadır. Merkezi olarak yönetilen ekranlara kötü durum ile ilgili mesajlar hızlıca gönderilebilir. 

5 – Çalışan İletişimi

Digital ekranlar çalışanları bilgilendirmek amacı ile dinlenme odalarına konumlandırılabilir.  Böylece çalışanlar kurum kültürü ve yeni gelişmeler hakkında en güncel bilgi ile bilgilendirilmiş olurlar.